Известие

Collapse
No announcement yet.

Последствия от затапен ЕГР

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Последствия от затапен ЕГР

    Колеги знам че някъде във времето отдавна се беше дискутирало ползата от затапването на ЕГР-клапана но неможах да го намеря и отворих нова тема Предполагам че повечето извършихте тази процедура както и аз Но скоро мой приятел се зае да слага турбина на бензинов мотор на ауди и въртейки се покрай него видях че търсеше два три модела клапани които вършат работа в определени режими на работа на мотора Оттам възникна в мен въпроса дали ЕГР освен че е система за превъртане на изгорелите газове отново през двигатела с цел доизгаряне и екология дали тази система не е и вид клапан за разтоварване на турбината Или караме с 4000об. независимо на коя скорост пускаме газта и какво се случва с турбината която е във вихъра си Не трябва ли в този случай ЕГР да отвори за да обере вакуума който ще действа като удар на развъртяната турбина Извинявам се че немога да се изразя правилно но мисля че тези които ги интересува ще разберат въпроса
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

  • #2
    Хахаха не, за тая работа дето я пишеш си има променлива геометрия на турбото
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Хахаха не, за тая работа дето я пишеш си има променлива геометрия на турбото
      Точно така,и турбината разтоварва в гърнетата
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        и турбината разтоварва в гърнетата
        ако ги имаш обаче
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          ако ги имаш обаче
          Тези които сте изхвърлили гърнетата с какъв диаметър генерации сте
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #6
            Малко или много ЕГР-а също разтоварва турбината. Не случайно след затапването му колата става по динамична в ниските обороти и турбината започва да се чува повече. При турбина която се чува най ясно се усеща (слухово) затапването на клапана.
            Каква е причината когато ЕГР-а не затваря добре да не върви колата и да пуши. Просто турбината не може да надуе.

            Comment


            • #7
              Нищо не разтоварва ЕГР-а. Ако прочетеш малко по-подробно как точно работи ЕГР и къде се намира ще ти се изясни. Просто като е затворен всички газове отиват да въртят турбината. Като е отворен част от тях се връщат директно в смукателя, а другата част върти турбото. Но това не е разтоварване.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Знам къде се намира и как работи.

                Comment


                • #9
                  Тогава защо ги твърдиш такива?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Сега за последствия от затапен едва ли има, но има ако не е затапен, снимките по долу сами по себе си говорят







                    А трябва да бъде така

                    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 11:51.
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Ммммм екстра да си пробутам темичката пак,ако ще спорите за EGR-а

                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55649
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        С твойта темичка вече никой и грам няма да си помисли да спори
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #13
                          Добре де, щом е толкова безсмислен този ЕГР, защо са го измислили инженерите и щом трябва да е така като на снимката чист, аз предлагам въобще да не си карате колите, за да стоят колекторите като нови. Според мен вие си нямате работа.
                          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                            Добре де, щом е толкова безсмислен този ЕГР, защо са го измислили инженерите и щом трябва да е така като на снимката чист, аз предлагам въобще да не си карате колите, за да стоят колекторите като нови. Според мен вие си нямате работа.
                            Измислен е за да покрива ЕВРО стандарти екологични иначе повярвай ми никой производител няма да го сложи това нещо
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              А разхода на гориво променя ли се
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                              Comment

                              Working...
                              X